lördag 9 juni 2012

Ge mig ideér till en bättre blogg!

Är det något som fattas på bloggen? Något speciellt inlägg som ni vill ha? Vad vill ni se/ läsa mer/ mindre av? I sommar ska jag satsa allt på bloggen. Ska bland annat ta mer bilder. Så det vore bra om ni kunde ge lite feelback, både bra och dåliga saker. Jag är ännu ny i bloggvärlden så jag har mycket kvar att lära. All kritik är bra kritik som jag kan lära mig och utvecklas av. Min dröm är som sagt att bli en storbloggare. Inte för kändiskapet men jag vill vara en förebild för andra och allra mest för yngre handikappade tjejer och göra visa att inget är omöjligt bara man tror på sig själv och kämpar. Alla är fantasiska på sitt egna sätt. Jag vill också göra Sverige mer accepterande och förstående för oss handikappade. Så vill att bloggen ska bli så bra och stor som det bara går. Men jag vill liksom inte provocera mig till läsare som typ alla gör i början av sina bloggkarriärer, inte min stil. Jag vill att min blogg ska bli stor på ett schyst sätt.

2 kommentarer:

  1. Många bilder skulle vara superbraa! Och att du typ skrev minst 5 inlägg/dag skulle vara toppen! :D <3

    SvaraRadera
  2. Mer bilder spec på vad du gör på dagarna, skriva om vad du gör, vad du vill göra, berätta vad du tycker och tänker mer om olika saker, skriv det som du kanske gått och funderat på under dagen, inte bara: jag var i skolan och hade dessa ämnen.. Detta är dagen outfit: det blir lite segt att läsa ;) Du har en underbar blogg, men jag vill veta mer om dina tankar på allt.. Allt som händer och kommer hända.. =) Men var inte för öppen, bara så öppen som du själv känner att du kan vara.. Och ge klädtips, har du sett en snygg klänning, länka, tipsa, det blir nog många intresserade av.. =) Love u <3 Puss Elu

    SvaraRadera