söndag 24 juni 2012

SPANIEN!!



Minns ni i mars när jag sa att familjen kanske skulle åka på solsemester? Nu är det klart! Mamma och pappa bokade biljetter alldeles nyss. Vi ska till Spanien!!!! Omg, ni förstår inte min lycka som jag har just nu. Jag har alltid velat åka dit och nu ska vi det! Jag är hemma i några dagar efter konfan sen åker jag bort igen, haha. Gud vad brun som jag kommer att bli! Kommer bara bada, sola, äta Tapas och ha det gott! Kommer nog att bli bättre på Spanska också, älskar språket och kan rätt mycket eftersom att det liknar Portugisiska som jag kan nästan flytande. Staden som vi ska till heter Alicante och på bilderna så ser det underbart ut! Vi ska hyra pappas kompis hus där borta med pool och allt. Kan det bli bättre? Knappast! Ni som har varit i Spanien får gärna berätta hur det är där borta :)

1 kommentar:

  1. Heey!!!
    www,123minsida/Judithsliv.com är min sida
    Ja jag har varit i spanien...
    Det är sååå himmla skönt där jag LOVAR!!

    SvaraRadera