söndag 17 juni 2012

Svar



Anonym:
asså vi fattar att du e cp, de är du som gör de så jävla stor, ja du är accepterad, och so och du om "haters". Du verkar bara vilja ha uppmärksamhet nu. på Varför jag vill bli en storbloggare

Svar:
Jag förstår vad du menar, att jag låtsas att vara snäll bara för att locka till mig läsare. Men jag lovar och svär med hela min själ att det inte är så. Om jag verkligen skulle bara vara ute efter uppmärksamhet genom bloggen så skulle jag provocera i början och sen bli snäll, som Blondin Bella till exempel. I början av sin bloggkariär så provocerade hon väldigt mycket men nu är hon grymt snäll och vill hjälpa andra. Även om jag verkligen vill bli storbloggare så vill jag bli det på ett schysst sätt och för den jag är. Det är verkligen inte min stil att vara självisk utan snarare helt tvärtom, jag tar aldrig mig själv före någon annan. Även om jag knappt känner personen så sätter jag den före mig. Jag har jämt varit så. Även om jag tycker att jag är bra som  jag är så tycker jag att alla andra är minst lika bra som mig. Sen att jag kanske ''tjatar'' om att jag är CP är för att jag vill visa att jag inte skäms för det
och att jag skiljer mig från andra bloggare, jag menar absolut inte att jag är bättre eller sämre än andra bloggare, men att jag är annorlundare. Dock ska du ha cred för att du vågar att säga vad du tycker. Bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar