tisdag 26 juni 2012

Gullungar!

Pratade med min bror imorse och fick veta att han träffade på några tjejer från hans klass igår. "Jag såg att ni skulle till Spanien snart" sa en av tjejerna. Min bror blev såklart förvånad och frågade hur hon visste det. "Läser din storasysters blogg!" sa hon, "Den är awsome". Jag blir så glad av att höra sånt. Förut var jag en "random cp" tjej här i **** som försökte att spela "vanlig'' hörde jag att folk sa. Men på senaste tiden då min blogg har växt så har folk börjat att se vem jag verkligen är och tagit mitt handikapp som något unikt och coolt. Flera tjejer i sjuan i min skola har sagt att dom har mig som förebild just för att jag vågar att vara mig själv och att jag är så stark trots att jag har gått igenom massa skit på bara mina femton år. Jag blir så glad av det, dom är så otroligt gulliga. Blir lika glad varje gång dom hälsar eller ler mot mig i skolan, it make my day.





Puss på er!<3

1 kommentar:

  1. Jag gillar din blogg, du är så otroligt stark och det är häftigt att läsa om!

    SvaraRadera