söndag 24 juni 2012

19.33

Hej alla fina!

Jag och mamma kom hem från Täby för en stund sen och har precis ätit Thaimat. Jami jami! Dock så åt jag bara ris med sötsursås och misosoppa för vårrullarna var så torra så jag satte dom i halsen. Jag kan inte tugga lika bra som er andra så sätter i halsen lätt vilket suger. Jag vågar knappt att äta godis för att jag är rädd att sätta i halsen. DÄRFÖR är jag beroende av glass för det kan man inte sätta i halsen och är dessutom sjukt gott. GLASS for the win! Så det var tråkigt att jag inte kunde äta. Älskar ju vårrullar! Jag ska börja att beställa yackonyki eller bambiskott istället för det, eller kanske suschi? Efter maten så passade jag och mamma på att stecha mina ben och fötter. Har ju dålig blodcirkulation på grund av att jag sitter så mycket.  För mig är blodcirkulationen extra viktig eftersom att jag inte rör mig lika mycket som andra. Jag blir lättare kall och ibland börjar mina ben och fötter att klia och svullnar upp. Så jag måste verkligen börja att stecha mer.

Det var REA på H&M så jag köpte en blommig topp, en rosa skjorta och ett par jeans shorts som jag kommer att visa er imorgon. Är grymt nöjd med mina köp, speciellt skjortan som passade min hudfärg perfekt. Min stil har verkligen ändras det senaste halvåret. Förra året så skulle jag aldrig ha en topp instoppad i ett par jeans som jag nu älskar att ha. Sjukt hur mycket jag har ändras på ett år! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar