lördag 20 oktober 2012

Två vinterjackor!

Girls Cardiff Jacket
Den här snygga jackan är från Holister och jag tror att många känner igen den från förra vintern? Iallafall så hade minst femtio procent av tjejerna i Täby den.

+ Jag älskar midjeskärp så det är absolut ett plus med jackan. Även huvan är sjukt snygg.
- Tyvärr är det en jacka av dun vilket min pappa inte tål så jag kan inte ha den.

Den här jackan är från Gina Tricott och finns även i svart och marinblått men jag tycker mer om den vita eftersom att huvpälsen liksom inte passade de andra.


Inte dun och sjukt snygg. Priset är också bra, 499 kronor.
Inget midjeskärp vilket gör att jag oftast ser ut som en ballong eftersom att jag sitter. Men ska dra och prova den, hoppas den sitter bra.

Om ni har någon snygg jacka så kan ni lägga upp de på min Facebooksida så kan jag göra ett collage och lägga upp :)

1 kommentar:

  1. Båda var jättesnygga!!! Men kolla på lite fler ställen om du kan hitta någon med band och utan dun

    SvaraRadera