måndag 15 oktober 2012

Monday

Hej alla!

Kom hem från skolan för typ en och en halvtimme sen och ska strax börja att plugga. Har nämligen biologiprov på onsdag på nervsystemet så det är bara att börja plugga, även om det är rätt tråkigt. Men vad gör man för att få bra betyg liksom? Plus att det bara är två veckor kvar tills lovet och PRAOn. Tre veckor utan skola!!! Det ska bli så himla skönt! Så ska köra hårt de här sista två veckorna innan, så att jag inte har några dryga rester sen utan kan ta det lugnt. Om tre veckor börjar alla gymnasium sina öppna hus också, så det ska jag gå på. Appropå gymnasiet så har jag TYP ändrat mig för vilken linje som jag ska välja och funderar på att gå Sam media istället för att bli journalist och jobba på en tidning. Jag måste börja att tänka reallistigt och tänka på sakerna som jag faktiskt kan. Att jobba med barn blir svårt för mig så BF kanske inte passar mig men jag älskar ju att skriva så varför inte jobba inom någon form av skriftlig media? Jag är inte helt säker än men det kan vara ett alternativ. Nästa måndag ska jag träffa vår SYO iallafall, får se vad hon tycker.

Dagen har iallafall varit rätt lugn. Vi började klockan åtta med engelska och sen var det teknik, gympateori, svenska och lunch. Efter lunchen så hade jag utvecklingssamtal och det gick rätt bra, ligger bra till i alla ämnen och så. Nice! Hur har eran dag varit?

Nu ska jag plugga. Vi hörs sen!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar