tisdag 2 oktober 2012

The last Vallakamp

Hej alla!

Som ni såg så hade vi idrottsdag (vår årliga Vallakamp) idag vilket var sjukt drygt med tanke på det skit dåliga vädret. Not fun! Skönt att jag slipper den nästa år. Fattar inte att det inte är på våren istället eller iallafall i augusti då det fortfarande är varmt. Man har liksom ingen vilja att göra sitt bästa då man fryser häcken av sig ju! Det enda roliga med Vallakampen är att man slipper lektionerna och eftersom att vi var på Tibblevallen som är mellan Tibble och Åva så ser man massa killar. Haha, nu låter jag som värsta fjortisen som tänker bara på killar hela dagarna, it's not true. Men ändå, tror alla tjejer fattar vad jag menar? Iallafall så tävlade vi i kulstöt, kast med liten boll, 60 och 800 meter löpning och höjd och längdhopp. Jag var med i kulstöt, kast med liten boll och 60 meter. Sen var det en straffet också som några från varje klass var med i. Dagen slutade med prisutdelning och i år var det 8b som vann.

Nu ska jag göra en mediauppgift, see ya!

1 kommentar:

  1. Men sprang du 60m då eller hur gick det? Kan du gå? ♥

    SvaraRadera