fredag 26 oktober 2012

Ledarutbildningen!

Juste, jag har ju glömt att berätta om igår då jag var på första träffen för ledarutbildningen. Det var såhär:

Jag kom till kyrkan vid tjugo i sju och möttes av mina bebisar (P2or + Linn från Husarö) som satt mitt på golvet fastän flera stolar var lediga, ja vi är lite random. Chillade där, träffade Oscar och sen var det andakt. Min ledare Agnes höll i andakten och temat var YOLO/ att man måste våga och sånt. Sen var det lite häng i Skufféet och jag träffade Max som gick ut nian i år och går ledarutbildningen steg två så snackade lite med honom och såklart med P2orna sen. Snackade även lite med Elinor (Elhi) och sen gick alla som går ledarutbildningen upp till kyrkan igen. Väl där så fick några från steg två presentera sig, dela ut böcker och sånt. Sen gjorde vi en gruppuppgift och vi skulle skapa den perfekta ledaren typ och sen fick alla grupper visa upp det för varandra. Träffen slutade med att steg tvåorna fick signa ''närvaro'' i våra böcker och sen slutade den, precis som basträffarna före konfalägret. Hängde lite med Elinor innan taxin kom sen.

Det var en rolig kväll och ska definitivt fortsätta. Jag ska bli Täbys första CP-ledare! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar