torsdag 18 oktober 2012

Bästa Skuffé torsdagen!

Asså fyfan vad det var roligt på Skufféet ikväll!!!! Det började som vanligt med mässa och jag och Sarah fick värsta skrattattacken mitt i en psalm. Lite awkward men jajja. Pom sjöng också, hon har världens finaste röst seriöst. Sen började hänget och caféet var fullt. Bland annat så var nästan alla mina ledare där och det var skit kul. Vi i P2 satt med två från P3 också som heter Catarina och någon som jag tyvärr inte vet vad hon heter, men de är sjukt sköna och skratta som fan, fast Catarina skämde ut mig lite, haha xD. Sen så snackade jag med en kille som heter Oscar som faktiskt var deras ledare och han var också as skön. Och så slutade det med att CF stod på min stol och försökte att döda oss som alltid, haha min lilla tönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar