lördag 20 oktober 2012

Fredagsmys!

Mina små kömpisar har precis gått hem. Förutom Carro, Truls, Rickard och Edvin så kom Max E också, så det var roligt. Först gick vi till ICA och köpte energidryck och chips. Provade någon ny chipssmak som Truls valde, kebabsmak! Haha, den var tydligen god. Sen drog vi till mig och såg på en as sjuk film som jag inte minns namnet på, men den var tyyyp som American pie. När filmen var slut så hängde vi lite tills nu när de drog.

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla på en film med Sarah Jessica Parker som mamma hyrde idag och sen sova. Är sjukt trött. Hoppas att ni läsare har haft en lika bra fredagskväll som jag har haft?

PUSS!

2 kommentarer:

  1. Skulle du kunna ha en frågestund? Det skulle vara jättekul!

    SvaraRadera
  2. Ja snälla ha en frågestund :) ?

    SvaraRadera