lördag 13 oktober 2012

Awsome kväll!

Det blev ett spontant häng med Hallon (Carro), Rickard och Annans (Truls) och fyfan vad roligt det var! Har inte vart med Carro  och Rickard sen i våras så det var as kul att träffa de. Ananas har jag aldrig träffat utan det var Carros bästa vän men fyfan vad han är skön!! Plus att han lärde sig blissen på typ fem sekunder, bra där Ananas, aa och så fick han ett nytt namn också. Så himla roligt! Började  med att jag mötte upp de vid Carros hus, typ femtio meter från mitt. Sen gick vi till ICA och köpte energi dryck innan vi stod utanför och snackade och det var lite awkward ... Så vi bestämde oss för att dra hem till mig och kolla på film. Väl hemma hos mig så sket vi i film och satt och råflummade i mitt rum tills nu när de gick.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar