fredag 5 oktober 2012

HAPPYFACE

Heeeeeeeej

Asså ni förstår inte hur jävla bra jag mår. Känner mig som världens gladaste tjej just nu. Allt är så jävla bra!!!! Dels så fick jag besked från min engelska lärare precis att jag har höjt mitt betyg.  KÄNNS SÅ HIMLA BR!!!! Sen så träffade jag världens underbaraste personer igår på Skufféet. Asså jag är så himla glad åkte på konfan, hade inte träffat alla fina om jag inte hade åkt. P2 är bäst!!

Och ikväll, om typ sju timmar så åker jag till KARLBEEEEEEEEEEEERG!!!!!!!!!!!! Så himla taggad och det bästa är att dom flesta som jag har kommit allra närmast ska med plus världens bästa assistent JESSIIICAAA!!!! Extra bra eftersom att hon är awsome! Haha, förlåt att jag skriver som en riktig tonåring med tusen utropstecken och sånt just nu och inte lika vuxet som jag brukar. Men jag är så otroligt glad så att jag inte vill tänka på att skriva vuxet nu. I'M HAPPY DUEDS!!!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar