onsdag 24 oktober 2012

Killsnack!























Vilka killar dras du till? ^^
Svar:

  • De som luktar gott (!!!!!!!!)
  • De som har jättefint leende
  • De som ger mig komplimanger (ibland) men inte typ "Du är så sexig" och sånt, det är bara läskigt. Men typ "Gud vad du är stark", "Fett skön/ cool du är." Du är fett söt." och sånt.
  • De som kan sjunga eller spela piano/ gitarr
  • De som har så skön humor så jag skrattar ihjäl mig
  • De som vågar fråga mig så mycket om till exempel mitt handikapp, det är så gulligt
  • De som är snälla (OFC)
  • Faktiskt de som är lite skojretiga eftersom att då blir det inte så stelt och awkward 
  • De som bara är SIG SJÄLVA och bjuder på sig

Vilka killar/ tjejer dras ni till? :)

1 kommentar:

  1. Oftast blonda men just nu är det en lite äldre kille som har ljusbrunt hår och ett jättefint leende
    /tjej på 12 år

    SvaraRadera