onsdag 24 oktober 2012

Onsdag 24 oktober

Idag är det bara två månader kvar till det är julafton hörni!!! Aaaah! Gud vad 2012 har gått snabbt eller vad tycker ni? Vips så vart det sommarlov och konfa, vips så började nian och nu är vi här i slutet på oktober och bara två dagar kvar till höstlovet. Är det inte lite sjukt att det har gått såhär snabbt? Fast ioförsig är det ju bra för sommarlovet 2013 blir ju bara närmare och närmare nu och det är ju skitbra.

Iallafall så var det en vanlig skoldag idag. Gick från åtta till kvart i två och hade kemi, samhällskunskap, gympa, SVEN och sen matte. Gjorde inte så mycket på de lektionerna förutom på gympan då min sjukgymnast var med. Vi körde benpress i gymmet och stechade lite efteråt. Men förutom det så har det inte hänt så mycket mer idag. Hade vikarie på matten idag så arbetsnivån var väll inte den bästa så jag fick värsta inspirationen och började skriva på en ny låt, haha random I know men aa.

Nu ska jag skriva färdigt min tråkiga sy-slöjds uppgift så att jag kan gå till kyrkan imorgon då även ledarutbildningen börjar, spännande! Men vi ses senare hörni. Puss så länge!



1 kommentar:

  1. Vilken kyrka går du till? Och vad är ett skuffe?

    SvaraRadera