lördag 13 oktober 2012

Nu kör vi.

Godmorgon alla!

Har precis klätt på mig och ska strax börja att spåna på en välgöringhetsidé som jag har haft i huvudet sen ett år tillbaka, så nu ska jag ta tag i det! Får se hur det går men känner mig fett taggad iallafall. Jag är bara sexton men ändå, ju tidigare man börjar desto mer chans har man att lyckas eftersom att när man är äldre har man så mycket med bostad, jobb och kanske barn och sånt. Inget illa menat men förstår ni hur jag menar? Jag bor ju hemma och får i princip allt betalt och det enda barnet jag tar hand om ibland är min yngsta lillebror och det enda jag måste sköta är skolan vilket går sjukt uppåt just nu. En till sak som gör att jag vill börja nu är att det kan bli ett framtida jobb sen.

Jag tänker inte berätta om idéen på bloggen ännu eftersom att jag inte vill att någon ska sno den, haha. Så ni får hålla ut ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar