onsdag 25 januari 2012

Visste ni att?


  • Alla söta kommentarer här på bloggen gör mig starkare?
  • Jag älskar Tokio Hotel?
  • Vegetariska vårrullar är min favorit mat?
  • Jag tar aldrig mig själv i första hand?
  • Jag har kämpat jätte mycket för att komma i kapp i skolan pga min gamla skola?
  • Jag älskar att rita?
  • Jag har högsta betyg i bild och VG i idrott och musik trots mitt handikapp?
  • Hela mitt liv förändrades när jag började i min skola 2010?
  • Musik betyder enormt mycket för mig?
  • Min biologiska pappa dog när jag var fya år?
  • Jag bloggar för att barn med CP-skador ska slippa gå igenom allt som jag har gått igenom när dom växer upp. Vill inte att dom ska bli nedtryckta pga handikappet som jag har blivit.
  • Jag kan inte plugga utan musik. 
  • Jag brukar säga CP till mig själv när jag failar. Haha :D

1 kommentar:

  1. kul att få veta lite om dig :)
    jätte fin blogg!!!
    följer din blogg!

    SvaraRadera