torsdag 19 januari 2012

Torsdag

Hej alla gulliga små läsare!
Sitter och fryser som fan just nu. Så jävla kallt i mitt rum. Rätt jobbig dag i skolan idag, även fast vi bara lyssnade på alla lektioner typ. Men vi gick från åtta till halv fyra och hade bara fem minuter mellan alla lektioner så var nog därför dagen var så jobbig. Vi hade engelska, bild, matte, musik och långa SO och svenska lektioner på  eftermiddagen. Gjorde typ inget på lektionerna. Började med ett grupparbete på musiken. Vi ska spela en låt och jag är med Emelie, Bergman och Alex. Vi ska köra låten från lejon kungen. Den där För snart är det jag som är kuuuuung, ni vet? För den är ju sååå bra. Hihi! På svenskan kollade vi klart på Skicka vidare. Typ alla grät. Så sorglig! Nu måste jag göra klart min sy läxa.
Ses sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar