måndag 23 januari 2012

Måndag

Hejsan!
Var i skolan till typ tolv idag. Hade dubbel lektion i SO och sen kemi och engelska. Mådde illa sen i morse så drog hem sen. Har mest bara vilat och läst boken till min svenska uppgift. Idag fick jag också reda på att jag ska konfirmera mig. Fick egentligen inte plats men sen hoppade någon av så får plats nu. Yeeey! Ska gå på minst tio gudstjänster och eventuellt gå någon aktivitet. Måste samla in 70 steg. Sen blir det läger 5-19 juli i Karlberg. Längtar redan! Var fett depp när jag inte skulle få åka. Alla mina närmaste ska dit. Jag har aldrig vart på läger förut men har alltid velat. Mina föräldrar är rätt överbeskyddande. Men eftersom mamma är troende och jag också (iaf lite) så är det bara bra att jag konfirmerar mig. Jag är inte van att sova borta för det är helt enkelt lättare att mina kompisar sover hos mig istället för tvärt om och vi reser väldigt sällan. Så att åka bort i två veckor känns lite spännande, bra spännande förstås. Ska bli roligt att åka bort och skönt att slippa familjen lite. Haha. Skulle egentligen på basträff idag men är ju sjuk. Men nu ska jag plugga SO. Har prov på onsdag.
See ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar