söndag 15 januari 2012

Söta flickan

Majmona
Hej ;) du har såsant där <3 jättefin blogg och jag såklart ska börja följa den, tycker det är roligt att veta hur en ursäka (handikapad) person kan skriva om sitt liv. Jag tycker ditt liv är fantasiskt, du är vacker söt och fin, och du jag tycker du ska skita i ifall några säger saker eller mobbar dig jag tycker du är fin som du är!! Om du har tid så kan du Kika på min blogg ;) www.MiiaJammeh.devote.se ;D kika om du har lust men jag ville bara att du skulle veta att, du är perfekt som du är ! gemförelse med mig jag är patetisk ful och konstig. men jag hoppas du får det bästa i livet:) KRAM!!!! <3 <3 <3 (L) 
miiajammeh

Fick en sååå gullig kommentar av en av mina söta läsare. Majmona, du är så himla fin, långt ifrån ful. Du har jätte fina ögon och fint hår. Tack för din fina kommentar sötis. Kram :)
Hennes fina blogg: http://www.miiajammeh.devote.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar