torsdag 26 januari 2012

Torsdag

Tjaaaaaa!
Torsdag idag och det betyder att det är fredag imorgon. Och då ska jag tona håret. Wiho! Äntligen. Har velat det sen sommarlovet mellan sexan och sjuan då min tonnig gick bort. Dock har jag bestämt mig för att inte blondera mig. Pga. att jag måste färga ut växten och förstöra mitt hår och om jag är brunett är håret både fint som plattat och mitt naturliga - lockigt. Det som jag gillar mest med mitt hår är att på sommaren blir det blekt till ljusbrunt. Det är jättefint till min solbränna. Har jättelätt att bli brun eftersom att jag har såna pigment från mammas sida. Det är jätte bra att vi tar skolfoto i typ september då min bränna inte har gått bort än. Nice att vara brasse! :D


Min förra tonning                         Mitt naturliga hår


Idag började vi klockan åtta med engelska. Vi hade glos förhör och gick väll sådär. Sen hade vi bild och jag fortsatte med min bild. Kan inte göra det som dom andra gör just nu så jag gör en Carnival tjej/ kvinna istället. Varför jag valde att göra just en från Carnivalen var pga. att då kan jag göra mer än ett ansikte tex. fjärdar osv. och visa att jag kan för läraren. Efter bilden var det matte och vi började med geometri, ni vet omkrets och area och sånt skit. As lätt enligt mig. Hann klart med alla uppgifter som man skulle. Musik sen. Gick väll sådär. Blev lite tjafs i gruppen om vilken låt som vi ska ha. Men vi valde typ någon låt till slut. Lunchen sög. Fick rattoui (?) och pasta men råkade ta något ännu äckligare från vegetariska "lådan". Såg as gott ut, såg ut som bullar med grönsaker i. Men det var någon jävla gegga i. Skabbigt värre! Efter lunchen hade vi SO och då var det någon studievägledare gubbe där och prata om prao. Han var sjukt skön, liknar en vikarie som heter Hasse som typ alla i Täby har. Haha.  Sen började vi på religion och skrev lite. Sista lektionen var svenska. Gjorde inte så mycket, skrev på filmanalysen. Nu ska jag plugga lite.
Ses sen

6 kommentarer:

  1. SJUKT FIN DU ÄR !!! <3 Kolla gärna in på min blogg !! <3, Och bara så att du vet , jag skriver INTE detta bara för att jag vill att du ska kolla min blogg. UTAN JAG MENAR DET VERKLIGEN <3

    Kram http://dixipixi.devote.se

    SvaraRadera
  2. Gud vad fin du är!? du är så otroligt naturligt söt!! hoppas allt går super för dig för de är du värd! kramar Anna :D

    SvaraRadera
  3. Shiiit vad fin du är! Så sjukt söt ju! :D

    SvaraRadera