tisdag 31 januari 2012

Tema

Hej bloggen!
Ensemblen var jätte kul, älskar ju musik. Men dagen började as pinsamt. Samling i ring, FTW!
Läraren: Vi har (typ) sju från nian, två från sjuan, två från sexan och Natalie från åttan. Natalie skriver egna låtar och spelar basgång på synt. Eller hur Natalie?
Jag: Aa...
Asså fy fan vad pinsamt det var! Skriver egna låtar? Alla i gruppen tycker nog att jag är skit töntig nu. Men aja. Idag var jag med sexorna och sjuorna. Vi ska köra Good life av OneRepublic, Blir bra, dom är duktiga. Dagen var sjukt chill. Fick ta raster när vi ville. Hälsade på Elin och Sofia som hade lego. rätt ofta Haha, älskaaaar att reta dom pga det. Till lunch åt jag bara två mackor . Det var potatismusaka och det hatar jag. Vi slutade vid halv tre. Jag lackade as mycket på mina jeans idag också. Dom färgar av sig as mycket, mina händer såg så så smutsiga ut. FML. Men nu ska jag äta.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar