fredag 20 januari 2012

Även fast jag är handikappad så...


  • ...har jag tider för hur länge jag får vara ute, precis som alla tonåringar
  • ...måste jag följa skolans regler. Blir alltså inte särbehandlad
  • ...har jag sysslor att göra hemma. Tex. städa rummet
  • ...älskar jag att festa
  • ...får jag ofta tillsägelse av mina föräldrar att lägga undan mobilen
  • ...tycker jag att det är så tråkigt att vara hemma en fredags kväll
  • ...måste jag hämta min lillebror på dagis ibland
 
Jag låter inte mitt handikapp stoppa mig för att vara en så normal tonåring 
som möjligt!

5 kommentarer:

  1. fett snygg klädsel älskar halsbandet!! vart är det i från? kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! allt är från BikBok, även halsbandet. kram :)

      Radera
  2. Jag är riktigt impad på vilken otroligt stark och modig tjej du verkar vara.
    inte många som hade vågat skriva om sin sjukdom eller handikapp som du gör.!
    stor kram till dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket. nej det finns ingen blogg (förutom min) som skriver om cp-skada. tycker att vi med handikapp inte riktigt syns och det ska jag ändra på. kraaaam :)

      Radera
  3. gud va du är söt! jag menar det

    SvaraRadera