fredag 20 januari 2012

Svar

Friday:
jag har en konstig fråga! När du var liten/yngre.. var du med i nått slags barnprogram om "barn med sjukdomar" haha. Jag vet inte vad man kalllar det.Barn med andra störningar också.Men any way, jag känner igen dig asssss mycket! ;) Var bara tvungen att fråga. Och fortsätt blogga, you will go far girl :D

Svar:
Ja, du har rätt.  Jag var med i barndokumentären Vi på kulan som visades på Bolibompa när jag gick på sexårs. Det händer ibland att dom visar det igen. Haha, lite pinsamt att dom visar det nu när jag är 15år.
Tack :)

1 kommentar:

  1. Åh! Såg alltid på kulan när jag var liten och jag vet at jag aldrig funderade över hur det var för de barnen. Jag kommer ihåg att jag önskade att jag fick träffa dom och fråga dom hur det var .__. Men iaf så kommer jag ihåg dig sjukt väl! Naw asså <3

    grym blogg btw!

    SvaraRadera