onsdag 11 januari 2012

Onsdag

Hej alla fina!
Sorry för att jag inte bloggade tidigare idag. Men eftersom jag uppdaterade iPhonen igår så måste jag ladda ner alla appar igen. Idag började vi klockan åtta med teknik med världens bästa lärare och min mentor. Såklart  var jag tio minuter sen. Fuck taxi! Så visste inte vilket klassrum det var. Letade genom alla NO salar, datasalen och träslöjden. Till sist hittade jag dom i vårat hemklassrum. Vi gjorde inte så mycke, pratade om vad vi ska göra och så. Vi ska ha teknik framtill julen i nian och vi ska bygga datorer, bygga robotar, osv. Blir awsome! Sen var det svenska och vi skrev lite om en valfri film. Jag skrev om Breakin down, helt underbar film. Efter det var det gympa och eftersom att jag byter om i ett större rum så ser inte jag när klassen går in till gympasalen ibland så jag trodde att vi hade börjat och går in. Så ser jag att det inte är min klass utan niorna som sitter där. Haha fail. Gympa passet var äckligt hårt. Vi gjorde flera stationer med sit ups, rygglyft osv. Så jävla jobbigt. Det var skönt med lunch sen. Vi fick sparris soppa, helt okej. Sen var det matte och efter det SO. Vi gick genom klimates beteende. Vi ska snart avsluta geografin och äntligen börja med religion. YEEY! Tycker att det är jätte kul. Slutade tjugo i två och jag och  Jessica drog till Täby. Köpte lite saker till skolan som jag visar sen  och lånade en bok till en svenska inlämnings uppgift. Vi ska läsa en valfri bok och skriva en analys på den tills 25:e men vill börja att läsa boken nu så jag inte behöver stressa. Lånade Linas kvällsbok för att filmen är så bra. Är boken lika bra ni som har läst den? Nu blir det midda.
Ses sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar