söndag 29 januari 2012

Godmorgon!

Hej sötisar!

Skulle på gudstjänst i morse men hade ingen assistent och mammi är sjuk så kunde inte gå. Det får bli nästa söndag då Sofia jobbar. Det är ju ett halvt år kvar tills jag ska på komfa läger så jag hinner gå mina tio gudstjänster innan dess. Gick upp vid elva och åt frukost med familjen. Sen har jag slö kollat på TV med mammi och tjockat i mig glass. Gott men mår små illa nu. Jag har gångtränat lite med pappi också. Gick bra. Får bara bättre och bättre kontroll över min kropp för varje dag som går nu. Idag ska jag och pappi till något centrum. Solna kanske? Och vem vet, jag kanske får shoppa lite också. Hoppas det! Köper typ aldrig kläder mer och det är ju ioförsig bra. Men nu vill jag verkligen ha lite nytt!

Nu ska jag klä på mig. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar