tisdag 10 januari 2012

Första dagen

Hej alla!
Har precis ätit midda och skrivit klart min hemkunskaps utvärdering. Duktig jag är, hihi. Var typ en vanlig skoldag. Började åtta med hemkunskap. Den här terminen ska vi vara kreativa när vi lagar mat sa Lotta. Vi började med att göra en korv rätt. Jag var med Signe och Felix. Det var svårt att komma på rätten till en början men sen fick jag en ide, en slags korvgryta med grönsaker i. Blev gott. Sen hade vi gympa och skrev lite mål för terminen. Lunch sen. Någon laxgryta, riktig skabbig. Yack! På matten började vi med statistik. Fatta typ inget, mitt mattesnillle är inte tillbaks ännu. Ska be pappi att förklara lite sen. Efter matten var det svenska och vi ska börja att jobba med film, typ analysera och grejer. Låter kul. Sista lektionen var sven. As tråkigt, gjorde typ inget. Känns bra att vara tillbaka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar