tisdag 10 januari 2012

Mot skolan

1 kommentar:

  1. När jag såg att kissie länkat din blogg och jag tvekade först att klicka in pga ren lathet, men jag gjorde det och jag ångrar mig inte en sekund. Har suttit ett bra tag nu och bläddrat tillbaks i ditt arkiv och läst igenom en massa blogginlägg när du skriver om ditt liv och hur du lever det, och jag tänkte bara säga att du verkar vara en otroligt stark människa.
    själv lever jag inte med något fysiskt hinder, men när jag läser dina blogginlägg och dina texter kan jag inte låta bli att inspireras av din viljestyrka och ditt mod att leva livet.
    Att läsa dina texter påminner en om att man aldrig ska ge upp hoppet även fast livet ibland kan rent ut sagt kännas förjävligt och en aning hopplöst.

    Vet inte vad mer jag ska skriva, men
    shit alltså. man blev verkligen rörd av att läsa din blogg, 100 % läsvärt och jag kan ärligt säga att det gjorde min dag. Cred till dig tjejen!

    hoppas du har det bra och att du orkade läsa igenom den här kommentaren :)/josefin

    SvaraRadera