onsdag 18 januari 2012

Onsdag

Hellu bloggen!
Sitter och läser Frida tidningen som jag fick idag. Imorgon är det exakt två veckor kvar tills nummert som jag är med i kommer ut. Spännande! Ska bli skönt att dom som känner mig troligtvis får lite mer förståelse om hur det är att vara handikappad. Speciellt dom i skolan. För även om jag typ skriver som mitt liv vorre helt perfekt och att jag är världens självsäkraste så är det inte alls så. Jag är jämt rädd för att göra bort mig. Speciellt i skolan eftersom att jag är den enda handikappade där. Det är inte många som "mobbar" mig och om dom gör det gör dom det via Facebook men blir aldrig ledsen för det, slösar inga tårar på idioter. Don't cry, say fuck you and smile. Eller okej, om det blir mycke är det ju jobbigt förstås men tack och lov är det bara några som har en skruv lös. Tack och lov för det.

Idag började vi med teknik klockan åtta. Snackade typ hela lektionen. Vi fick också reda på vilka teman vi kunde välja till temadagarna. Sjukt tråkiga val. Sen hade  vi svenska och fortsatte att kolla på Skicka vidare. Gympa sen, gjorde olika övningar får armar, ben, mage och rumpa. Skit jobbigt. Vi fick köttfärssås och spagetti till lunch och sen hade vi matte. Gjorde en diagnos, gick helt okej. Sista lektionen var SO och hade muntligt förhör. Gick as bra. Skönt att skolan börjar gå bättre. Men bara för det måste jag plugga nu.
Pussssssssssssssss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar