tisdag 17 januari 2012

STRESS!

Hej dudes!
Sorry att jag inte uppdaterade tidigare idag men dagen var skit stressig. Seriöst. Började med att taxin var sen ock missade halva genomgången av en jätte viktig hemkunskaps uppgift som mitt betyg typ hänger på. Ska skriva sex sidor om talriksmodellen, näringsämnena och bla bla bla. Vi ska även hitta på en kycklings rätt. Uppgiften ska vara inne den 21 februari så ska börja med den nu så jag slipper stressa. När jag kom till min skola (har ju hemkunskap i en annan skola) letade jag i seriöst en halv timme efter min SO lärare för att få anteckningar till vårt läxförhör imorgon. Brukar få en kopia av en av klasskompisarnas anteckningar så att jag kan lägga mer energi på att lyssna istället för att skriva. Eftersom att det tar lite extra tid för mig att skriva. Sen såg jag att klockan var 10:35 och gympan började 45 så jag sprang eller okej åkte  förbi alla nior och sjuor för att hinna. Råkade skrämma och köra på några också. Hihi, föööörlååååt! Jag hann till gympan i tid iallafall. Vi körde en lek och idioten. Piss jobbigt. Sen var det mat. Åt något som säg ut som potatisbullar men smakade som vårrullar. Matte sen och vi byter ju jämt sal. Trodde att vi hade i blåa så gick dit men dom var inte där. Sen såg jag att dom var i en NO sal som vi aldrig har matte i. WTF?  Vi håller på diagram och gjorde undersökningar. Efter matten hade vi svenska och började kolla på filmen Skicka vidare som vi ska skriva en analys på sen. Har sett den typ tre gånger förut och gråter jämt av slutet. Sista lektionen var sven och vi gjorde inte så mycke. Just nu håller jag på att plugga SO och det ska jag fortsätta med nu.
Ses sen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar