måndag 16 januari 2012

Måndag jao!

Är ni med jao? In the club jao. Wohohoho! Det är fest i hela huset!

Ahahaha! Bara jag som saknar Big Brother? Gurkan äger fett! Kebab till folket! :D Iallafall bre, idag började vi klockan åtta med SO jao. Asså, jag äger på klimat grejer brossor. Sen var det biologi, gick as bra där med.  Vi svarade på frågor om blod och jag hann med alla utom två. Engelska sen och det var as segt. Hatar engelska! Såååååå lååååååååångtråkigt.  Efter det var det lunch. Dock ingen kebab tyvärr men korvstroganoff  med ris och det var helt okej. Hade engelska igen sen.  Skrev en sammanfattning av en text om pencilin. Haha? Sista lektionen hade jag extra matte. Nice!

Just nu håller jag på att plugga lite SO. Har nyss gjort klart biologin. Duktig jag är ^^




Sorry för as omoget inlägg. Men känner mig fett flummig, hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar