fredag 20 januari 2012

Då och nu


Jag i sjuan:
  1. Fjortis
  2. Sket i skolan
  3. Lämnad av min bästa vän
  4. Halvt emo
  5. Blev intresserad av en
  6. Vågade ingeting


Jag i början av åttan:
  1. Fortfarande fjortis
  2. Pilroterade inte skolan alls
  3. Lyssnade bara på fjortis dunk
  4. Jämförde mig med andra tjejer
  5. Förvirrad
  6. Förlorade en bästa vän
  7. Jag och mina kompisar sprang runt och haffade killar
  8. ...men var också väldigt feg

Jag nu:
  1. Tar skolan på allvar
  2. Mognare 
  3. Självsäkrare
  4. Gladare
  5. Raderat alla nummer från idioter
  6. Inte förvirrad
  7. Förstått vad jag känner
  8. Fortfarande feg men gör modiga saker ändå

2 kommentarer:

  1. hej!
    jag måste bara säga att jag verkligen blev inspirerad av att läsa på din blogg!
    det du gör är riktigt starkt! och du måste vara en stor förebild för många andra med samma handikapp.
    riktigt riktigt bra blogg!
    ha en fortsatt trevlig dag, och lycka till i fortsättningen!
    kram Therese :)

    SvaraRadera
  2. syssling,
    finns ett citat - "Courage is being afraid, and doing it anyway."
    - M

    SvaraRadera