måndag 30 januari 2012

Måndag

Hej små sötisar!
Har ni haft en bra dag? Min dag var rätt nice. Började som sagt klockan åtta med religion. Vi ska jobba med släkt religionerna dvs. Kristendomen, Judendomen och Islam. Blir kul, även fast jag redan kan det mesta om dom. Så jag satsar på C (VG) i religion. Idag pratade vi om Abraham så jag hade fader Abraham låten på hjärnan hela dagen. Dock så hade han två söner och inte fyra söner som man sjunger. Okunnig låt skrivare? Efter SO:n hade vi kemi. Hade förhör på dom tjugo första kemiska beteckningarna i det peroidska systemet. Kunde typ femton. Innan lunch hade vi engelska. Gjorde typ inget. Översatte en text om tatueringar och piercingar. Vi fick kebabgryta till lunch. Rätt ätbart! Sen hade vi klassråd och efter det satt jag, Elin, och Dennis på en bänk och Dennis skrek "Du är så vackeeeeeeeeeeeer, så vackeeeeeeeeeeer" till ALLA som gick förbi. Även till killar och lärare. Jag, Elin och Sofia dog av skam. Ahahaha, random. Sen var det engelska igen. Vi ska göra en teater om tatueringar. Jag är med Elin, Vicke och Emelie. Vår teater är as flummig, haha. Sista timmen hade jag extra matte. Var helt död men gjorde alla B uppgifter iallafall. Nu ska jag äta.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar