tisdag 24 januari 2012

Plugg

Hej!
Sorry att min uppdatering sög igår. Var så trött. Tyvärr så blir det nog så idag också. Måste plugga till SO förhöret imorgon och göra teknik och hemkunskaps läxan. Fy! Idag så började vi klockan åtta i Skolhagen med hemkunskap. Vi gjorde någon fisk med något täcke. Var rätt gott. Sen var det gympa och jag var inte med för jag hade as ont i mina leder. Brukar få det när det är kallt. På gympan märkte jag att min mobil var borta och letade skit mycke. Fick seriöst panik. På matten frågade jag och Fanny rektorn om hon har sett den. Och då har en kvinna ringt till skolan och sagt att hon har den. Så efter skolan gick jag och hämtade den. Min lilla söta iPhone! Dom sista lektionerna var svenska och sven. På svenskan hade vi teknik? Vi gjorde något "quiz" om teknik som heter Teknik åttan. Vettefan varför men aa. På sven pluggade jag SO. Gick dåligt. Dennis hade hårdrock på högsta volym. Så nu ska jag plugga vidare. Med NRJ på hög volym ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar