tisdag 15 maj 2012

Tisdag

Heeej sötisar! :)

Sorry att jag inte har bloggat först nu men kom hem för typ en och en halv timme sen och var fett hungrig så var tvungen att slänga i mig några mackor. Idag var jag i skolan tills fyra för att jag var på läxhjälpen och fick hjälp med matten. Fett duktig jag är som var där ^^ I alla fall så var det en vanlig tisdag idag i skolan. Började åtta med hemkunskap och sen var det gympa. På gympan så tränade vi inför orienteringen imorgon och det gick faktiskt rätt bra för mig. Hade problem med det i sjuan och min gympa lärare har tjatat om att jag måste lära mig det. Så det är skönt att jag börjar bli bättre på det. Jag känner mig mycket mer motiverad till att satsa i skolan nu när jag får betyg. Känns som att man vill satsa mer för att man ju får se sina resultat och inte bara omdömen. Sen var det lunch, matte och svenska då vi redovisade vårt grupparbete om författaren Jack London och det gick rätt så bra. Den sista ordinarie lektionen som jag hade var Sven då jag gjorde engelska provet.  Det var väll mellan lätt och svårt typ. Jag är ganska bra på att förstå engelska men när jag har prov så får jag totalt blackout. Det är drygt.

Nu ropar mamma att det är middag så vi hörs sen. Puss!

1 kommentar:

  1. Heej!! Du Natahlie hur är det med ett handikapp?? Vad hände då du fick handikappet och hur gammal var du??

    Hoppas dit liv är bra för att du har ett handikapp!! Det tror jag inte är nåt man vill ha!! :(

    SvaraRadera