fredag 11 maj 2012

Tema?

Har kommit på en as bra ide! Jag ska börja spela piano, eller aa, synt då. Det skulle ju vara fett bra övning för att få bättre kontroll över mina händer och för att jag älskar musik. Ska be pappa att ta ner sin synt imorgon så att jag kan börja att spela redan i helgen. Kommer inte att bli värsta pianisten men ändå.

Näst nästa vecka har vi tema dagar i skolan igen. Ni vet när jag hade ensemble typ i februari.  Funderar på att ta det igen. Men jag vet inte än, är fett osäker. Ingen som jag känner ska ha ensemble. Eller aa, vet ju vilka dom i dom andra klasserna är men ingen som jag riktigt känner har det. Det gick ju bra förra gången trots att jag knappt kände någon men aa. Elin och Mickan som jag är med mest i skolan har valt foto som jag också tycker är kul. Gillar båda tema valen lika mycket så blir såhär svårt att välja. Men samtidigt kan jag ju höja mitt betyg i musik om jag tar ensemble som tema. Känner att jag inte har visat lika mycket som jag kan på lektionerna pga några saker. Och vill verkligen behålla mitt C (VG) i musik. Aaaa, beslutsångest!

Vad tycker ni att jag ska välja? Foto eller ensemble?

2 kommentarer:

  1. Jag tycker tveklöst att du ska välja det som DU tycker är kul och det som kan ge DIG bäst betyg. visst är det kul att göra samma sak som kompisarna men de finns ju där all övrig skoltid+på fritiden.

    SvaraRadera