tisdag 8 maj 2012

Plugg!

Heej babes!

Förlåt att jag inte har bloggat först nu men har verkligen inte haft tid. Skolan börjar bli sjukt stressig såhär en månad före avslutningen. Måste få in allt och plugga till alla proven som kommer nu innan betygen sätts om bara några veckor. Har SO prov på torsdag och satsar 110% på det eftersom att jag tycker att det här med politik är roligt så kan nog få C (VG) om jag väl satsar. På tisdag har jag engelska prov så ska plugga in några glosor per dag tills dess. Om två veckor har jag kemiprov och matteprov också och mitt i allt har jag inlämningsuppgifter att lämna in. Fattar ni hur stressad jag är? I alla fall, idag började jag klockan åtta i Skolhagen med hemkunskap. Jobbade med Emelie och gjorde grillspett, det var sjukt gott. Sen var det gympa då vi fick lite info om en inlämningsuppgift och om orienteringen nästa onsdag. Vår orienteringsdag är fett nice. Dock inte förra årets men förr förra var as nice. Det var typ sommar och hela högstadiet satt och åt matsäck ute. Några badade till och med. Dock är orientering så himla tråkigt men jajja. Efter gympan var det först lunch och sen matte och svenska. Slutade med  SVEN sen.

Nu måste jag börja med SO:n, puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar