torsdag 31 maj 2012

31 maj

Hällo everybody!

Eftermiddagen ägde idag igen. Vi hade både So och svenska i en två och en halvtimmes lektion för att vi håller på med massmedia i So, svenska och teknik och på måndag så ska vi till  Tekniska museet, så idag så gjorde vi förberedelser inför det. Vi är i grupper och har hand om olika saker. Min grupp ska göra en tidning som ska handla om lyxlivet i Dubai. Rätt chill. Satt med min lilla Fanny nere i kafeterian och skrev lite fakta då hon skriker ''EMMAAAA!''. Då hade en av mina bästa vänner som gick i våran klass förra året kommit. Vi sprang skrikandes till henne och bomba henne med kramar. Blev så glad av att se henne! Har inte träffat henne sen i höstas. Åh, hon är så gullig min lilla Emma. Förutom sötisens besök så var resten av eftermiddagen och faktiskt hela dagen rätt nice. Började klockan åtta med engelska men hann bara att ha tio minuter av den lektionen för att vår lärare var försenad. Inget vi hade emot, haha. Sen hade vi bild som var rolig och sen matte som sög. Innan lunchen var det musik då vi redovisade våra arbeten. Jag och Fanny är inte klara med den skriftliga delen än så måste göra den nu och så måste jag plugga på kemin.

Ska försöka att hinna blogga sen men lovar inget. Snart är det sommarlov och då kommer jag att blogga järnet men nu vill jag få in allt och få bra betyg. 

1 kommentar:

  1. Åh, älskar när kompisar man inte har träffat på länge kommer och hälsar på!

    SvaraRadera