söndag 13 maj 2012

Årets förta solande, check ♥

Hej sötisar!

Sorry att jag inte har uppdaterat tidigare idag men har solat på verandan sen ett idag, så skönt var det. Man får ju passa på medan man kan. Pappi sa att det är nu som solen tar mest på hyn. Att sola är underbart. Sola och lyssna på musik samtidigt, det är det bästa som jag vet.

Idag är det exakt en månad kvar till skolavslutningen. Kan det bli bättre? Sommarlovet kommer äga, jag känner det på mig. Jag ska bla. åka bort utan min familj för första gången i mitt liv och vara borta i två veckor. Jag ska också både bli döpt och konfirmerad med mina allra närmaste tjej kompisar och jag kommer nog få sjukt många nya vänner där borta på på Karlberg. Ledarna är hur sköna som helst och några kan redan läsa Blissen. På förra basträffen sa dom att dom är så glada över att jag är med i gruppen så att kanske fler handikappade vågar att vara med. Så känns sjukt bra att åka iväg med just dom. Förutom konfan blir det fler gryma grejer. Sjukt hur åttan har gått fort. Snart går jag äntligen mitt sista år i grundskolan. Gud vad skönt! Klassen kommer nog att vara mer tajtare i nian bla. för att vi ska åka på klassresa direkt efter sommarlovet och så har vi ett stort grupparbete på hösten. Så det kommer att bli kul.

2012 är verkligen mitt år.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Brukar kika in här då och då, gillar din blogg! :)
    Undrar vad bliss är för nånting.. har förstått att det är ett slags hjälpmedel för kommunikation, men använder du det istället för tal? och hur funkar det? kommer det ljud från den eller är det bilder/symboler. man pekar på?

    SvaraRadera