söndag 6 maj 2012

13.15

Heeej

Förlåt för dålig uppdatering men jag ska ändra på det. Jag lovar. Pinky! Fredagen började bra. Åkte in till Grönan och ställde mig i den långa kön med Elin, Mathilda och Nora. Juste, träffade en läsare där hihi. As gullig tjej i min ålder, kanske lite äldre. Jag blev fett glad. Nu kan jag ju verkligen kalla mig för bloggare, hihi. Inte för att skryta men är så glad över att bloggen börjar bli stor eftersom att jag vet att jag kan hjälpa många genom den. Nämen så hon och hennes kompisar var jätte söta. Vet inte om alla var läsare men ändå. Pussar till dom! I alla fall så stod vi i kön i typ en timme. Och när jag skulle betala så stängde dom entrén. Mina kompisar kom in men inte jag. Blev helt förstörd. Jag satt i den där jävla kön och kunde knappt andas för att alla var typ två meter längre än mig, och så kommer jag inte in. Är fortfarande pisst off på Grönan. Jag är glad för mina kompisars skull såklart  men aaaaaaaaaaaaaaah. Jag som älskar LMFAO. Så aa, kvällen vart förstörd.

Igår var vi på pappas kompis dotters dop som pappa även blev gudfar till. Fett söt bebis. På kvällen kom Mickan och sov över. Åt glass och mös. Mys!

Jag har nyss varit på min tredje gudstjänst med Mickan och Fanny och det var fett tråkigt. Nu ska jag äta.

Puss!

1 kommentar:

  1. men fy vad tråkigt, fick dom göra så? du hade ju sett framemot det så mycket.. vad sjukt dåligt! :(

    SvaraRadera