söndag 6 maj 2012

Svar!

När du ska på fest, brukar du ha med dig en assistent då?

Hur kommer du upp för trappor om du är ensam hemma? Har du typ en hiss i ditt hus eller något annat hjälpmedel?

Vad har du i månadspeng?

Du har väldigt bra klädsmak, vart brukar du köpa dina kläder?

Har du nån blogglön?

Hur många unika besökare om dagen har du?


Svar:
1. Ja, oftast. Men då får dom sitta en bit bort.
2. Bor i en en plans villa så har inga trappor ^^
3. Ca 200  kr
3. Tack! Brukar mest handla på H&M, Gina, Bikbok och Holister
4. Ska snart börja med det
5. Minst 450 om dagen

Hej!

Jag undrar om du har några favoritprodukter som du kan rekommendera, typ hårspray, smink, bodylotions och sånt? Några riktiga favoriter där?

Har du planer för sommarlovet?

Vilken är din favoriträtt?

Och vad tänker du satsa på för klädstil i sommar?

Tack för en bra blogg!

Svar:
Hej! :)
1. Har du provat Dior Addict Lait Dior tendre by Dior? Gör det! Det är som parfym i krämform. Den tar bort all illaluktande lukt från kroppen så om man har försovit sig och inte hunnit duscha är den här superbra. Den luktar för övrigt så gott. Rekommenderar den verkligen.

2. Massor! Ska bla. konfirmera mig på Karlberg med mina allra närmaste kompisar och ett hel skönt gäng. Det är nog sommarens höjdpunkt.
3.  Chicken tiki masala.
4. Blommigt och "nätlinnen". Mycket färg  :)

Hur mycket pluggar du? 
Tacksam för svar, Hälsningar!

Svar:
Väldigt mycket, typ varje dag.

Förhindrar ditt funktionshinder dig från att gå? :)
btw din blogg är jätte bra och jag älskar att läsa den!

Svar:
Den förhindrar mig för att gå själv men men stöd så kan jag. Aww, tack! :)

1 kommentar: