tisdag 29 maj 2012

21.33

Hej hörni!

Har pluggat sen jag kom hem vid fyra och är helt död. Har som sagt matteprov imorgon och det här med X och Y och sånt bajs vill liksom inte fastna i min femtonåriga hjärna. Jag fattar absolut nada om det där med parenteser. Sjukt svårt är det. Men har haft över alla rätt på alla matteprov nu i åttan så om det här provet går dåligt så blir jag godkänd i matte iallafall. Stressen ökar för varje dag som går nu. Imorgon är det exakt två veckor kvar till avslutningen och idrottsläraren ska sätta betyg redan i helgen. Dom andra betygen sätts i början av nästa vecka. Hela min hjärna är full med plugg. Allt jag tänker på är hur jag ska hinna klart med allt. Stress, panik, hyperaktiv. Plugg, plugg, plugg och mer plugg. Mitt humör är inte alls på topp heller. Sover inte bra på grund av stressen samtidigt som jag bråkar med min andra halva skit mycket. Hatar det här så sjukt mycket och önskar att allt var som förut. Men men, tonåren är så. Vi ska lära oss. Det är tur att jag har  Elin och Eli och såklart Jessica som jämt finns där. Är så glad av att mamma började att jobba där Jessicas syster jobbar så vi hittade Jessica. Den här tjejen är helt underbar, världens bästa och omtänksammaste assistent. Hon är verkligen som min storasyster, min förebild. Elin och Eli är också helt underbara förstås ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar