onsdag 16 maj 2012

Orientering

Heeejsan!  :D

Ehm, jaaa. Är typ sjukt glad idag igen, hihihihihihihi ^^ Idag hade vi en halv skoldag från åtta till tio och hade teknik och svenska. Gjorde inte så mycket på dom lektionerna förutom att vi fick feelback på vår bokanalyser i svenskan. Blev fett nöjd med min och läraren sa att jag har förbättras jätte mycket så det är jätte roligt. Är fett stolt. Efter svenskan så drog vi till Ensta krog för att orientera med niorna. Först åt vi matsäck och vid tolv gick starten. Min gympa lärare skulle sätta ut egna kontroller som jag kunde nå men hon har vrickat foten så hon kunde inte det. Så jag fick gå ''kart promenad'' med  Mickan som hade ont i tån. Det gick bra med Mickan var dum och retade mig för en grej, haha. "Promenaden" var rätt kul faktiskt. Vi gick runt och kommenterade hur alla sprang osv. och så fick vi skrattnfall såklart. Hahaha. Efter typ en timme fick Mickan för ont och gick tillbaks medan jag fortsatte. Gick rätt bra, hade bara lite problem att hitta rätt ibland. Åkte omkring i skogen sammanlagt i ca en och en halv timme. Nu har jag nyss kommit hem och ska äta middag.

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar