måndag 14 maj 2012

Mondaaay!

Hej mina underbara!

Mihihihi, är typ jätte glad och har varit hyperaktiv hela eftermiddagen. Seriöst, satt och garva åt allting och sprang, eller aa, körde omkring. Var fett speedad. Jag vette fan varför. Men aa, så är fett glad ^^ Stackars Elin som fick springa efter mig, haha. Men aa, skoldagen ägde. Började klockan åtta med So då vi började med terminens sista arbete i SO, svenska och teknik. Arbetet ska handla om massmedier som är grymt kul tycker jag. Idag hade vi bara genomgång och fick se hur tidningar är uppbyggda osv. Vi fick också se stora artiklar som milemiumskiffet, 9/11 asså terrorodet som tog ner Twin Tourer i USA och när Obama blev USAs första mörkhyade president. Sen började vi med att göra ett tidningsomslag och jag jobbade med Elin. Efter So:n var det kemi och sen engelska. Gjorde inget speciellt då. Lunch och klassråd sen och efter det engelska igen då vi redovisade våra grupparbete om miljön. Sista lektionen var Sven.

Nu måste jag göra klart svenskan. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar