torsdag 10 maj 2012

Proud!


Heeej världens sötaste läsare!

Jag är så glad! Jag ägde SO provet. Känns sjukt bra och är så stolt över mig själv måste jag säga. Jag svarade långa svar på alla frågorna och kunde alla partierna och om dom var höger eller vänster. Min lärare sa att det var klart godkänt sen får vi se vilket betyg som det blir. Tror att det blir D (G+) men det kan bli C (VG) också.  Det är sånt här som ökar min självkänsla, när jag lyckas i skolan. Heja Pinkie!  Förutom att jag hade SO prov idag så hade jag också bild, matte, musik och svenska. Rätt slappa lektioner men ändå var jag helt död klockan halv fyra då vi slutade.

Nu ska jag fortsätta med min bild uppgift. Fick nyss en sjukt bra idé som jag tror att min bildlärare kommer att gilla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar