onsdag 23 maj 2012

19:48

Heeej!

Jag vet, bloggade inte igår. Sorry! Men aa, hann inte. Igår var det som sagt tema dag nummer ett. As nice, chillade galet. Tyvärr är mitt minnes kort till kameran så var tvungen att använda min iPhone istället då bilderna inte blev lika bra. Men jajja. Efter skolan så drog jag, Elin, Mickan och Sofia till mig och bakade kladd kaka. Det var sjukt kul! Älskar när man bestämmer något spontant sådär. Nu på sommaren känns alla mycket gladare och vill göra mer saker. Eller vad tycker ni? Men aa så vi bakade och det blev skit gott. Sen var vi ute barfota och hade maskros krig och sånt kul. Lite senare gick vi till Midgårds lekplats och lekte medan vi hade Good Life med One Republik på repeat. DET VAR SÅ NICE!!! Sommarkänsla! Vid sju drog dom hem och jag åt. Sen satte jag på en av dom gulligaste filmerna som finns - Letters to Juliet. Ni måste se den! Och aa, sen somnade jag. Aja, en bloggare får väll också ha ett liv utanför datorn ibland, eller? ;)

I morse så kom jag till stan vid halv nio medan dom andra kom vid tio för att deras tåg kom för sent. Men det var rätt nice att vänta ändå. Satt och pratade med Jessica och solade. När Elin, Mickan och Sofia kom så gick vi runt och fotade. Det var sjukt varmt så det var as nice. Vi gick mot Djurgården där vi åt på Mc'Donalds innan vi fortsatte in till Humlegården där vi slutade. När vi kom hem så såg vi att både jag och Jessica hade värsta linne brännan. Haha. Tjena tjena, årets sommarbränna! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar