måndag 7 maj 2012

21:45

Tjo bloggis! :)

Jag har nyss kommit hem från att ha ätit på MAX. Mamma jobbade kväll och pappa är inte den bästa kocken, hehe. Men hamburgare är alltid gott! ^^ Är helt slut! Kom till skolan vid halv tio, började tio i. Satt och snackade med dom i klassen och sen skulle jag och Elin gå till kemisalen och då fick min stol något ryck och stannade och sen körde den typ slaom. Man ba: Vafan? Det pinsammaste var att några från nian satt där och att jag nästan körde på en av dom. Förlåt! Självklart började jag och Elin att skratta as mycket, haha. Så aa, det var jävligt pinsamt. Iaf, på kemin var det rätt chill. Svarade på frågor och aa, typ det. Sen skulle vi ha engelska men ingen lärare så vi drog och åt istället. Sen åkte vi till riksdagen. Där fick vi "leka" att vi var politiker i olika partier. Jag var med Fanny och Victor i Solidaritets partiet (SP). Vi fick göra allt som dom vanliga partierna för att skapa en ny lag. Motion (förslag), utskott, debatt osv. Vi slutade med att gå till plenisalen (kammaren) där dom tar besluten. Kul kul.

Nu ska jag plugga, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar