fredag 11 maj 2012

FREDAG!!

Gud vad skönt det ska bli med helg! Fast jag måste ioförsig plugga men ändå. Idag började vi åtta med sy-slöjd, tråkigt som vanligt. Sen hade vi teknik. Då funkade igen dator och läraren lackade bäver. Rätt kul faktiskt, haha. Kemi sen, rätt chill. Lunch och Sven som sista lektion. Slappt som vanligt. Sven äger. Vi gör knappt ett skit på dom lektionerna och får extra tid för att göra klart uppgifter från andra ämnen. För mig som är lite seg fysiskt är det jätte bra med Sven för då behöver jag inte plugga lika mycket hemma.

Ikväll blir det nog bara en skön hemmakväll. Jag är så himla trött så orkar inte att göra något. Farmor kommer också så ska be om våfflor, hihi. Och juste, måste kolla på massa Big Brother avsnitt. Har typ missat hela veckan. Det sista som jag såg var förra torsdagen då Marcelo var otrogen mot Annika med Jennifer. Asså fy vilket as han är! Stackars Annika liksom. Det här är varför som man inte ska gå på utseendet. Marcelo är en av Sveriges hetaste killar enligt mig, men han är ett svin psykiskt! Då gillar jag Amadus mycket mer. Han är normal snygg men verkar att vara en sjukt gullig kille. Hoppas att Annika dumpar det där svinet när dom kommer ut. Dock är jag tveksam på det för att hon verkar så himla kär i honom. Kärleken är så blind ibland, eller vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar