lördag 26 maj 2012

01:26

Heeej sötnosar!

Kom hem från träffen för ett tag sen. Årets första grillfest för min del, wiho! Det var sjukt roligt att träffa alla, speciellt Eli, Kevin, Stene, Jocke, Attot och Kattiz. Har så fina små vänner! Grillfesten var trevlig med både LIVE band och god mat. Nice! Nu känns det som riktig sommar!

Just nu sitter jag och väntar på att min iPhone ska ladda klart så att jag kan gå och lägga mig och se på
Big Brother. Är sjukt trött. Gick på stan med mamma hela eftermiddagen idag i värmen. Shoppade en del faktiskt bland annat en rosa klänning inne på H&M som jag hade på mig ikväll. Ska visa upp allt för er imorgon. Imorgon ska jag kanske vara med Eli. Hoppas det! Älskar att vara med henne. Hon är riktigt skön och sjukt fin på alla sätt och vis. Hon är min klippa, min storasyster och i augusti firar vi tio hela år tillsammans. Vår vänskap är lika stark och fin som guld. Vi har bråkat hur mycket som helst under åren men vi blir jämt sams. Ingenting i världen kan beskriva hur mycket som jag älskar henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar