söndag 6 maj 2012

Ny egen skriven låt - Pappa, nu är du där


Vers.
Du pappa jag vet att du inte lider mera
Lider med sorgen som fanns i ditt hjärta
Du lämnade oss, nu är du är ängel
Den ängel som ska vaka mig genom hela livet

Ref.
Pappa, nu är du där
Där uppe i det blå
Pappa, nu är du där
Där i himlen

Vers.
Min ängel, oroa dig inte dig för mej
Jag lever och har det bra fastän jag inte i livet har dej
Jag vet att du jämt kommer att finnas vid sidan om mej
Även om jag inte ser dej så vet jag att jag har dej

Ref.
Pappa, nu är du där
Där uppe i det blå
Pappa, nu är du där
Där i himlen

Musik: Du är min bön, psalm 762 (Min favorit psalm från konfan hihi ^^)


                                                            Vad tycks? :)

1 kommentar:

  1. Varför inte göra egen musik till texten istället. Vill du ha hjälp? Texten är fantastisk!

    SvaraRadera